reklama

moja

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

stále rozmýšlam nad tým, prečo sa mi to nikde nedarí,

prečo stále mažem, a znovu to skúšam, ako vybielený papier,

ach moja

prečo si vymýšľam, prečo škrtám hurbými čiarami a znovu nepokojne blúdim ceruzou po papiery, chcela by som menej klamať, aspoň mysím

dnes rozmýšlam nad tým, čo práve teraz

už viem, moj brat mi pomohol, požičiam si tú jeho sviečku, v pozadí počujem jeho hlas, telefonuje, je to

bude je treba zničiť, totiž, to ma práve napadlo, posvatená sviečka je to, z kostola zrejme, brat bude kričať, prečo som ju zničila a ja nič nepoviem, potom mama sa bude tváriť smutne nechápavo a ocko sa tiež ankoniec rozkričí a ja pojdem fajčiť na balkón, teda šla by som, keby som mala cigy (i?).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

včera večer som vyfajčila poseldnú, pekne ma to zaštípalo v nose a potom som sa pomodlila, pateticky som zahodila dolu paitymi poschodiami ohorok aj vypálené zápalky, bolo to melancholickošteklivé.

ó áno, mala som odhalené prsia a škoda že nefúkalo, stála som na niečom, a nohu som si vyložila na okraj balkóna, bolo to strašné.

mohla by som sa prevážiť, ale bola by to tragédia, možno by si moja mamka myslela že som sa chela skutočne zabiť a žila by celý život s výčitkami, že ma nezsatvila, teda že si nič nevšimlaatak. to by som nezniesla, mala by som napísať dva listy, prvý o tom prečo som sa muela zabiť a druhý o tom, že ak som náhodou vypadla zbalkóna, nebolo to naschval nech sa mama netrápi, ale ak nájdu obydva?!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

asi ju zapálim, trochu si aj popálim prsty a keď z nej bude už len guča teplého mäkkého vosku, budem si ju prikladať k tvári a medzi nohy a k prsiam, ako hreje aako voní, a polámem knôt, rozdrvím ho a trochu zjem, zvyšok zahrabem do zeme, bude to moja slasť z ukrytia hriechov.

ďakujem za nápady, a za list pán saul bellow. 

jojo janocko

jojo janocko

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som viac ako sa na prvy pohlad moze zdat, lebo sa pozerate len jednym okom Zoznam autorových rubrík:  Súkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu