reklama

Nový článok

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

nechcem monotónnosť, nechcem štruktúry, nechcem správy, nechcem podvádzať, nehccem byť kurva, nechcem byť svatá, nehccem sa tak volať, nehccem na nich počúvať

nechcem zabúdať, nehccem ich milovať, nenávidieť, škriť

z miša mi je torchu nevolno, neviem, je dotieravý a niekedy ma trochu tak sadisticky poteší, keď mám svoju skvelú náladu, ukazujem mu prsia a pýtam s ači sa mu páčia, len aby som ho naštvala a aby zdrhol predo mnou a

dnes som krotká píšem marošovi, budem ako ovečka ovenčená laliami, od júlia cezara

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

poterbujem sa v tom kochať, veľkosťou výchricou slov, no my sme všetci herci, hráme sa jazykom kruté ľúbostné, hry, kazdy z nas je herec, ja som podvodnicka a sepkarka a ukryvacka, jaaaj a este aj mala kurva klamarka, co predava svoje telo, vezme si prachy ale nikdy ju nikdo neschmatne do ruk a a nestrci jej ho tam, aj toto je toho dôkazom, vystúpme z anonymity deti moje.ziade prilisne dôvernosti, ani uprimnosť

a upracme svoje chyby

jojo janocko

jojo janocko

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som viac ako sa na prvy pohlad moze zdat, lebo sa pozerate len jednym okom Zoznam autorových rubrík:  Súkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu